Jsem náročná?

Krásný den milé kolegyně a vážení kolegové,

můj včerejší poznatek – kromě jiného – jsem náročná… Co to jako znamená? Na sebe, na druhé? Je to pozitivní, nebo negativní vlastnost?

Ano, jsem náročná na sebe, to určitě. Moc ráda bych klientům a lidem okolo mne, tedy i Vám, nabízela vše, na co pomyslíte, a často i víc, než očekáváte. To je moje chtění. Jaká je realita? Někdy to určitě nevyjde, ale všichni na firmě ctíme současné motto „Starostlivost o členy Účetního Portálu“.

Opravdu zvládáme dát vše, co klient očekává? Je k něčemu to, že se snažíme? Že na tom pracuji já a kolegové?

Jsem si jistá, že ano.

Nikdo není dokonalý. Ale každý by měl být připravený unést tíhu svojí chyby, omluvit se, případně dát něco navíc, pokud se mu nepodařilo naplnit očekávání.

Ano, jsem náročná na druhé… Průměr mi nestačí. Dnes intenzivně cítím, že už v budoucnu nechci pracovat s lidmi, kteří ani na začátku nevědí, zda s námi spolupracovat chtějí. To už je docela chybný začátek. Samozřejmě i z mojí strany chybný začátek. Ztrátu času a energie. Netřeba litovat. Budu hledat dál, ty správné zapálené a nadšené lidi.

Vybavuje se mi scéna z filmu Amadeus, kdy Salieri říká, že všichni jsou průměr. To přeci nemůže být pravda, že lidé nejsou ochotni udělat více než průměrný výkon.  

Pro mnohé jsme jako Účetní Portál složití s mnoha produkty, což nepředpokládali…

Pro mnohé nároční, protože výkon kontrolujeme… jasně, jsme účetní, jsem auditorka…

Chceme vidět výsledky… potřebujeme čas na získání důvěry.

Právě si dávám oddych a nehledám teď žádnou další REKLAMKU. Možná žádnou nepotřebujeme??? Kde je nějaká „normální“?

Chci dělat to, co mne baví, a ne vysvětlovat lidem, že opravdu očekávám zápal a nadšení do toho, co děláme.

Hodně zdaru všem do spolupráce s lidmi… bez nich to opravdu nejde, máte-li větší projekt… díky za ty, které mám, a že zůstali jen ti skvělí.

Díky za všechny, co nám fandí, ať se děje, co se děje. Zřím Vás a jsem vděčná…

Díky Pavlíně, Nikči, Petrovi, Ivanovi a mnoha mnoha dalším :-))).

Rozhodně se nevzdáváme.

Krásné říjnové dny.

Pokud se ztratím na pár dnů, brzy se vrátím 😊

S díky

P.

Pěva Čouková

Zakladatelka a ❤️ Účetního Portálu ®

www.pevacoukova.cz

Citát:

„Neber kritiku od někoho, za kým bys nikdy nešel pro radu.“

Neznámý autor
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.